sobota, 30 maja 2015

5 typów ludzi których nienawidzę

Cześć

Postanowiłam wprowadzić kilka zmian. Nie ma sensu wymyślać terminów na napisanie posta. Po prostu będę dodawała wtedy, kiedy będę miała czas. Po co pisać na siłę?
Poza tym, oprócz recenzji będę dodawała posty o moich przemyśleniach (takie jak ten). No i planuję zmienić wygląd bloga, ale cały czas bawię się z tłem. Wujek google niestety nic nie pomógł. Jak ktoś chce mi pomóc, niech napisze w komentarzu jak dodać swoje własne tło. Wiem, że to jest w gadżetach, ale problem jest z rozmiarem. Chcę, żeby było rozciągnięte. A jak dodaję te tło, to widać po prawej i lewej stronie kawałek tego starego wyglądu bloga... Pomoże ktoś? 

Ale wracamy do tematu. Dzisiaj trochę pomarudzę. Napiszę o tym, jakich ludzi nienawidzę.

Fałszywi
 Tego chyba nikt nie lubi, ale żeby nie było wątpliwości napisze o tym.  Według mnie osoby, które są zakłamane, fałszywe, nie zachowują się jak przyjaciele, nigdy się nie zmienią. Nie da się jej wytłumaczyć, że robi źle, nie zachowuje się jak przyjaciel. Taka osoba po prostu tego nie rozumie. Nie warto zadawać się z fałyszwymi.

Lizus
 Ahh, jak ja słyszę, jak ktoś wiecznie się podlizuje... Mam ochotę walnąć tę osobę w łeb, i powiedzieć ,,przestań w końcu włazić mu w dupę!". Naprawdę, żal mi takich ludzi. 

Choleryk
To osoba bardzo nerwowa, która najczęściej krzyczy i ma do każdego problem. Nie da się słuchać takiej osoby. Choleryka bardzo łatwo zdenerwować, co potem nie kończy się dobrze. Trudno o czymś z nim dyskutować ..


Pustak
Wiecznie chichoczą ze swoimi psiapsiółkami, mówią, że są brzydkie i głupie tylko po to, żeby słyszeć komplementy. Tak naprawdę interesują się tylko sobą, ich psiapsiółki są tylko na pokaz, bo nie da się na nich polegać. Ich zainteresowania to plotkowanie, rozmowa o ciuchach i o sobie. 

 Wywyższający się
 "Jestem najmądrzejszy, najładniejszy, najfajniejszy... Ogólnie lepszy od ciebie, a ty jesteś gorszy, bo nie masz najnowszych air maxów". 
Naprawdę? Nikogo nie obchodzi twoja wysoka samoocena. Jeśli siebie aż tak wielbisz, to zamknij się w pokoju z lustrami. Będziesz miał/a odpowiednie towrzystwo do swojego poziomu. 

,,W człowieku rodzi się zaz­drość wte­dy, kiedy nie ma poczu­cia by­cia wyjątkowym. "
 
__________________________________________________________________

Dobry wieczór! Znowu piszę o 23, norma. Ale wolę pisać w późnych godzinach, kiedy jest cicho i mogę się skupić.
Oto 5 typów ludzi których nienawidzę. A wy jakich typów ludzi nie lubicie? Piszcie w komentarzu.

Cytat: ,,Przyjaźń rodzi się w momencie, gdy jedna osoba mówi do drugiej: "Co? Ty też? Myślałem, że tylko ja."

 
 Na razie!

4 komentarze:

  1. Z tej listy najbardziej przeszkadzają mi ci wywyższający się

    beneaththeblanket.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Chyba melancholikiem wymieszanym z sangwinikiem ;) A ty?

      Usuń
  3. Też nie lubię fałszywych ludzi :)
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/05/blog-post.html
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad u mnie <3

    OdpowiedzUsuń