wtorek, 18 sierpnia 2015

50 faktów o mnie!

Cześć! 

W dzisiejszym poście dowiecie się o mnie coś więcej. Między innymi to, że jestem okropnym leniem i od ponad tygodnia nie dodaję postów, chociaż deklarowałam się, że będę je wrzucać co kilka dni.
Wybaczcie, ale nie potrafię się zmusić :(
Mam zaczętych kilkanaście postów, w których jest po kilka słów, ponieważ nic nie umiem wymyślić.

Dobra, koniec gadania, zaczynamy! 

1. Moje drugie imię to Joanna (nie muszę chyba wspominać jakie mam pierwsze imię?) 
2. Urodziłam się 17 listopada 2001 roku.
3. Imieniny obchodzę 24 grudnia.
4. Jestem blondynką o niebieskich oczach :)

5. Mam ok. 164 cm wzrostu (?) dokładnie nie wiem bo dawno się nie mierzyłam..
6. Mój numer buta to 39 :D
7. Uwielbiam koty! To najinteligentniejsze, najbardziej urocze, piękne, sprytne i niezależne zwierzęta!
8. Mam w domu trzy kotki - Roczkę, Misię i Zuzię. Miałam jeszcze Candy, ale niestety nie ma już jej z nami od kilku miesięcy. 


9. Przeważnie słucham rocka, np. Papa Roach, Guns n' Roses, Red Hot Chili Pepers, Limp Bizkit. Ale zdarza się, że polubię jakieś popowe piosenki.

10. Od lutego uczę się gry na perkusji. 
11. Aktualnie zbieram na perkusje (co idzie mi koszmarnie wolno, ale warto próbować ;) ).
12. Chyba zapomniałam wspomnieć, że mieszkam w Górze
13. Jestem niezdarą :/
14. Kocham czytać książki! Mam wiele ulubionych: Igrzyska Śmierci, WPO, Kosogłos, Obsydian, Onyks, Percy Jackson, Niezgodna, Zbuntowana, Wierna, Dotyk Julii, Sekret Julii, Dar Julii, Przysięga.
15. Kocham również oglądać filmy: IŚ, WPO, Niezgodna, Skazani na Shawsank, Whiplash, Leon Zawodowiec, Chłopaki nie płaczą, Bogowie, Jak rozpętałem II wojnę światową, Kapitan Philips, Za jakie grzechy, dobry Boże? Szkoła uczuć. I wieele, wiele innych..
16. Lubię j. Polski, Angielski, i historię.
17. Moimi ulubionymi aktorami są Sam Claflin i Miles Teller :)

18. Moją ulubioną aktorką jest Jennifer Lawrence.
19. Mój ulubiony kwiat to lilia.
20. Mam młodszą siostrę Hanię.
21. Uwielbiam włoską kuchnię!
22. Gram w The Sims 3.
23. Mam 5 dodatków.
24. Kiedy łapię doła, leżę w łóżku przez kilka godzin i słucham muzyki.
25. Moim znakiem zodiaku jest skorpion (tak, wiem że to zły, okropny, przeklęty, straszny znak, nie musisz mi o tym mówić >:( )
26. Czytam horoskopy i senniki :D 
27. Ale nie wierzę w przesądy np. pech w piątek 13, potłuczone lusterko, przejście pod drabiną itp. to jest jak wiara w latającego potwora spaghetti.
28. Jestem raczej nieśmiała w towarzystwie nowych osób.
29. Szybko się obrażam :(
30. Miałam kiedyś blog z opowiadaniami, ale zdałam sobie sprawę, że to był bardzo głupi pomysł :D
31. Lubię dostawać komplementy! (No bo która dziewczyna ich nie lubi? :D).
32. Uwielbiam wymyślać i marzyć.
33. Zdarza mi się, że po miłym i fajnie spędzonym dniu odczuwam pustkę i staję się smutna.
34. Jestem raczej skomplikowaną osobą. Czasem sama siebie nie rozumiem :D 

 Dlaczego wymieniam same swoje wady? Przecież każdy ma jakieś zalety! 

35. Jestem dziecinna, zwłaszcza dla mojej siostry.
36. Wiąże się z tym robienie głupich min, biegania po mieszkaniu, gadanie coś od rzeczy... No i rozmawianie z kotami. Nasz ulubiony temat? 
 Ewa - Oooo Roczka jaka ty jesteś pięęękna! Jejuuu, jesteś taka słooodka! Boże, masz takie słodkie oczy, ja nie mogę jaka ty jesteś urocza! Boziuuu, nie mogę... JAK ONA SIĘ SŁODKO PATRZY!

Rocka - Ja nie mogę niech mnie ktoś stąd zabierze... Proszę.. Nie wytrzymam z nią.. HALO!





37. Staram się być szczera. Źle się czuję kiedy muszę coś ukrywać. 
38. Nie lubię gdy ktoś mnie do czegoś zniechęca.. Bez czyjejś motywacji potrafię tylko leżeć i słuchać muzyki :<
39. Nie lubię występować publicznie.. Kiedyś lubiłam recytować, ale pewna sytuacja mnie całkowicie zniechęciła. Kiedy mam wyjść na scenę i zacząć coś mówić, bardzo się stresuję. Mówię szybko i mechanicznie byleby szybko zejść ze sceny.
40. Lubię jeździć na rolkach! Na zdjęciu jestem po lewej a siostra po prawej :D


41. Moimi ulubionymi sportami jest: pływanie, jazda na rolkach i koszykówka
42. Jednym z moich marzeń jest napisanie książki. Mam już zaczętą, ale trochę potrwa zanim ją skończę.
43. Jestem uważana za osobę raczej skrytą i cichą. No, nie jestem pewna siebie, chociaż pracuję nad tym. Może za kilka lat to się zmieni ;)
44. Jeśli chodzi o moją naukę to rewelacji nie ma :/ Ale została przecież druga i trzecia klasa, mamy czaaas...
45. Jestem uzależniona od - muzyki, książek, internetu, yt, cukru :D
46. Gdybym miała wybrać jakąś nadprzyrodzoną umiejętność byłoby to cofanie czasu
47. Z yt oglądam: Karolka, Naruciaka, Nymfe, Gimpera, Topową dychę, Agnieszkę Grzelak, BądźmyPoważni, Mandzia, MaryKateAn, Szparagi, Ravgora, Martina Stankiewicza
48. Jestem tolerancyjna, co nie oznacza, że akceptuję wszystko.
49. Oglądam W.I.T.C.H i jestem z tego dumna!
50. Kocham cytaty!

Szacunek dla tych którzy przeczytali to do końca ;) Mam nadzieję, że post się spodobał.
Piosenka: Alice in Chains - Would
Cytat:  ,,To, że milczę, nie znaczy, że nie mam nic do powiedzenia"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz